Calvin Klein Eternity Now




Kończy się moja Perełka 

Calvin Klein Eternity Now 

to kompozycja kwiatowa z orientalną nutką   z 2015 roku .

Dostałam ją w prezencie jakiś czas temu, wiadomo jak każda kobieta kocham dostawać prezenty ale czy perfuma to dobry pomysł.... 
Pierwsze moje spotkanie z tym zapachem... hym nie koniecznie przypadła mi do gustu - jest to bardzo intensywny aromat, w pierwszym momencie odczuwamy słodki zapach pigwy i zmysłową nutkę liczy.  Wydał mi się na samym początku zbyt intensywny ale chwile później dociera do nas zapach słodkiego kwiatu brzoskwini, kwiatu gorzkiej pomarańczy wraz z powabną piwonią - całość daje tak niesamowita kompozycje kwiatowo-owocową, że naprawdę można się zakochać w tym zapachu. 
Zapach polecam bardziej na wieczorne wyjścia, ponieważ jest bardzo zmysłowy i uwodzicielski. Myślę że na randkę jest idealny.  Intensywny zapach pozwala na niewielka aplikacje co jest dużym plusem bo perfuma starcza na dłużej.

Sama na pewno sięgnę po kolejny flakonik tego zapachu.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty