Pozbądź się niedoskonałości i zadbaj o swoją skórę z Balneokosmetyki !

Jakiś czas temu w nasze ręce wpadły naprawdę wyjątkowe kosmetyki, których działaniem jesteśmy zachwycone . Postawiłyśmy na pielęgnacje naszego ciała, i twarzy.
Jak już pewnie wiecie moją zmorą są niedoskonałości, z którymi borykam się już od jakiegoś czasu. Udało mi się w końcu odnaleźć receptę na piękną i gładką twarz.  Dlatego też postanowiłyśmy wypróbować ekologiczne kosmetyki od Balenokosmetyki Malinowy Zdrój, co też było strzałem w 10-tkę !
Odpowiednia pielęgnacja twarzy to klucz do pięknej, i promiennej cery .
Należy więc dobierać kosmetyki właściwe do rodzaju naszej skóry. Balneokosmetyki oferują produkty zarówno do oczyszczania jak i pielęgnowania delikatnej skóry twarzy w każdym wieku. Lecznicza, najsilniejsza na świecie woda siarczkowa, która jest głównym składnikiem produktów obok związków siarki zawiera istotne dla prawidłowego funkcjonowania skóry mikro i makroelementy: jkórę, zapewniając jej zdród, sód, magnez i wapń, które odżywiają sowy i piękny wygląd.

Do mojej kolekcji dołączył świetny biosiarczkowy krem usuwający niedoskonałości skóry. Skóra po nim jest idealnie gładka, i przyjemna w dotyku, a niedoskonałości widocznie się zmniejszyły. Krem równie dobrze sprawuje się jako baza pod codzienny makijaż. Krem ma za zadanie normalizować wydzielanie sebum, zapobiegać powstawaniu zaskórników, poprawia on też nawilżenie naszej skóry.
Do wielu kosmetyków podchodziłam dość sceptycznie, i nie wierzyłam w cuda które obiecuje producent. Tutaj jestem bardzo mile zaskoczona, moja skóra po stosowaniu tego kremu stała się wyraźnie odżywiona, a jej stan się znacznie poprawił. Jestem przekonana, że nie jest to ostatnie opakowanie tego cuda!
Krem ma konsystencję budyniu,  zapakowany jest w szklany, bardzo poręczny słoiczek, gdzie znajdziemy 50 ml produktu. Dodaję również plusa za wydajność, gdyż przy codziennym stosowaniu, znacząco on nie ubywa, a już niewielka ilość kremu wystarcza aby nasza skóra była idealna.




W skrócie

Plusy :

+Lekka i przyjemna konsystencja
+Wydajność
+Łagodzi podrażnienia skóry
+Zwalcza powstawanie trądziku, zaskórników
+Zwęża pory
+Szybko się wchłania
+Przyjemny zapach
+Nawilża
+Normalizuje wydzielanie się sebum
+Zapobiega błyszczeniu się skóry
+Cena (możemy go kupić już za 43 zł)

Minusy:
-Brak
Krem możesz kupić na stronie http://www.balneokosmetyki.pl/Biosiarczkowy-Krem-do-twarzy-usuwajacy-niedoskonalosci-skory lub w wybranych punktach ZIKO DERMO
.
Aby zadbać o moją skórę zamówiłam również Malinowy Peeling do ciała. Jest w 100% EKO , nie zawiera dziwnych substancji typu sles, sztuczych barwników, czy silikonów.
Za to w jego składzie znajdziemy najsilniejszą na świecie wodę siarczkową, olej arganowy i avocado, wyciąg z alg, i masło Shea.
Jego konsystencja przypomina mi wakacyjny malinowy sorbet, o kuszącym zapachu. Wyraźnie rzucają nam się w oczy owoce kruszonych leśnych malin i jeżyn, oraz kryształy cukru i soli.
Peeling ten robię minium raz w tygodniu, poświęcam kilka minut na masaż ciała, a efekty widać już po pierrwszym użyciu.
Dzięki wodzie siarczkowej skóra odzyskuje świeży wygląd i blask, dodatkowo staje się nawilżona i gładka. Podczas kąpieli zapach peelingu wyjątkowo odpręża i relaksuje, a jego czerwona barwa pochodząca z naturalnego soku malinowego szybko zmywa się ze skóry pozostawiając  wartwę ochronną.  Malinowe kosmetyki na dobre zagoszczą w mojej łazience.
Jeżeli chodzi o opakowanie, produkt ten zapakowany jest w 200 ml słoiczek, z którego łatwo wydobyć resztki peelingu.

Plusy:
+Cena (44 zł)
+Poręczne opakowanie
+Gładka i oczyszczona skóra
+Nawilżenie
+Piękny zapach
+Widoczna poprawa kondycji skóry
+Skład 100% EKO
+Drobinki peelingu świetnie radzą sobie z martwym naskórkiem


Minusy:
-Brak

Peeling możesz kupić na stronie http://www.balneokosmetyki.pl/pl/p/Malinowy-Peeling-do-ciala/112 , lub w wybranych punktach ZIKO DERMO.



Podsumowując:
 Jesteśmy zachwycone produktami od Balneokosmetyki, z pewnością  kolekcja się powiększy gdyż ich działanie jest znakomite.
Oba kosmetyki w stu procentach spełniają swoje zadanie, a dodatkowo nie zawierają sztucznych barwników.

Kosmetyki polecamy a dodatkowo na hasło SALE macie  aż 20 % rabatu !

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. KREM BARDZO BY MI SIĘ PRZYDAŁ ! <3 MUSZE GO MIEĆ

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jedynie żel do mycia twarzy z drobinkami, ale nie przypadł mi do gustu i więcej po tą firmę nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty