Kosmetyki mineralne - Strzał w 10tkę !- Lily Lolo


Kosmetyczne nowości to coś co uwielbia większość kobiet , testowanie coraz to nowszych kosmetyków jest dla nas nie tylko przyjemnością , ale również w pewnym sensie wyzwaniem .
Makijaż stał się naszą pasją , potrafi poprawić nasz wygląd , przez co nabieramy pewności siebie.
Tym razem postanowiłyśmy przetestować kosmetyki mineralne LILY LOLO od costasy.pl 




Coś o marce ..

To marka wywodząca się z UK , oferuje ona stworzone przez ekspertów , najwyższej jakości kosmetyki mineralne i naturalne , dzięki którym z łatwością podkreślisz swoje naturalne piękno .
Produkty Lily Lolo są wolne od parabenów , syntetycznych substancji zapachowych i barwników , sama marka może poszczycić się tym ,że kosmetyki nigdy nie były o nie będą testowane na zwierzętach - również za to pokochałyśmy tą firmę !

Niezależnie od tego jaki rodzaj cery mamy minerały Lily Lolo dadzą Ci możliwość stworzenia pięknego makijażu dostosowanego do Twoich potrzeb i oczekiwań . 

Więc czym są kosmetyki mineralne ?

To preparaty wyjątkowo delikatne dla naszej skóry , są one wykonane z naturalnych składników , które chronią i odżywiają naszą skórę .
W ich składzie nie znajdziemy sztucznych barwników, wypełniaczy , czy drażniących substancji chemicznych, które mogłyby podrażnić buźkę :)
Makijaż mineralny świetnie sprawdzi się przy cerze problematycznej , lub skórze po różnych zabiegach kosmetycznych np: botoksie . Ale nie tylko , gdyż marka nastawiona jest na każdy typ skóry .

Czas na podkład !

 Mamy różne rodzaje skóry , odcienie , czy jej typy . Postanowiłyśmy zobaczyć jak nasze cery będą współgrały z kosmetykami mineralnymi. 
Ja posiadam skórę mieszaną , z tonacją neutralną , zaś Marzena wręcz przeciwnie , jej cera jest  normalna , z zimnym odcieniem  .
 Postawiłyśmy nie tylko na podkłady , ale również pudry mineralne , z czego jesteśmy bardzo zadowolone.
Kosmetyki te mają sypką , i gęstą konsystencję , dlatego też idealnie współgrają z pędzlem .
Do wykonania makijażu wybrałyśmy pędzel Super Kubuki , który charakteryzuje się wysoką jakością wykonania . 
Ogromną zaletą tych kosmetyków , jest to ,że możemy nakładać je warstwowo , a unikniemy efektu maski przy  czym nie będziemy zatykać porów.
Bardzo ważny jest proces aplikacji tych kosmetyków .Idealna aplikacja podkładu jest kluczem do sekretu pięknej cery .
 Jak to zrobić ? Klik
Pamiętajmy ,że podkład aplikujemy na dobrze nawilżoną skórę , dzięki temu będą prezentowały się idealnie.
Do nawilżenia skóry przed aplikacją polecam Hydrate Day Cream  , produkt stworzony z najwyższej jakości składników pochodzenia ekologicznego , za zadanie ma on chronić i nawilżać naszą skórę .
Przy mojej cerze sprawdza się on idealnie !
Bardzo ważnym elementem doboru odpowiedniego podkładu , jest jego idealne dopasowanie do koloru cery .




Jeżeli nie jesteś pewna jaki kolor wybrać poniżej przedstawiam tabelę która Ci to ułatwi .



Ja przetasowałem odcień Blondie , zaś Marzena China doll. To był strzał w 10-tkę , podkłady idealnie dopasowały się do koloru naszej skóry :-)
Dodatkowo mineralny puder Flawless Matte nie tylko zapewni nieskazitelne wykończenie  , ale również sprawdził się jako idealna baza pod makijaż . Dzięki swoim właściwościom ten wyjątkowy  puder absorbuje sebum , i zabezpieczy buźkę przed świeceniem .

Podsumowując :

Podkład - Jesteśmy zdecydowanie na tak ! Sprawdził się przy dwóch różnych typach cery .
Przy nakładaniu cieńkich warstw , uzyskałyśmy pożądany efekt krycia , nie zatykał porów , a koloryt skóry został odpowiednio wyrównany . Idealnie stapia się ze skórą i fajnie się wprasowuje - Śmiało możemy powiedzieć ,że podkład Lily Lolo stał się naszym ulubieńcem .
Zapakowany jest w  40 ml elegancki słoiczek z sitkiem , w opakowaniu możemy znaleźć 10 g kosmetyku .
Lily  Lolo - Twój idealny podkład



Matujący Puder Flawless Matte - Również spełnił nasze oczekiwania , jego drobno zmielona forma utrwala nasz makijaż , przez co jest bardzo trwały . Nałożony rano na strefę ,, T'' przed aplikacją podkładu dbał o nasze skóry do późnych popołudniowych godzin .
Lily Lolo - Twój idealny puder 










Pędziel Super Kabuki - Profesjonalny pędzel do makijażu , stworzony specjalnie do aplikacji kosmetyków mineralnych , zrobiony z wysokiej jakości włosia syntetycznego zagwarantował nam przyjemną i bezproblemową aplikację podkładu .
Lily Lolo - Twój idealny pędzel 





Krem Hydrante Day Cream - Mój nowy ulubieniec. Już po kilku użyciach się w nim zakochałam
Zapakowany jest w 50 ml bardzo elegancki flakonik z pompką . Za zadanie ma nawilżać , ale również chronić naszą skórę przed czynnikami zewnętrznymi .
Świetnie współgra z kosmetykami mineralnymi .
Hydrante Day Cream- Twój idealny krem na dzień








Więc kochana do nieskazitelnej , zdrowej cery dzieli Cię tylko jeden mały krok !

Kosmetki Lily Lolo  są odpowiednie dla wegan. Są wolne od nanocząteczek tlenochlorku bizmutu , syntetycznych barwników, substanji zapachowych , parabenów . Nie są też testowane na zwierzątkach .



Wszystkie produkty możecie dostać na stronie http://www.costasy.pl/

Komentarze

  1. Oj uwielbiam markę Lily Lolo polecam ci wypróbować ich paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś okazję testować od nich kosmetyki i byłam z nich na prawdę zadowolona!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona marka :) Jeśli jesteś ciekawa innych kosmetyków tej marki zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie kosmetyki tej marki. Koniecznie kupię i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej marki jeszcze nie probowalam. Mam cere problematyczna i tlusta wiec podoba mi sie fakt nie zatykania porow

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam żadnych produktów tej marki, ale wygląda to bardzo zachęcająco. Podoba mi się, że są z naturalnych składników, dzięki czemu łagodne dla skóry :) Do pielęgnacji skóry przywiązuje ogromną wagę, więc na pewno wypróbuje na początek podkład, aby zobaczyć jak się sprawuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam podkładów mineralnych, bo super wpływają na skórę. Ta propozycja wygląda interesująco, choć nie znam tych kosmetyków, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielokrotnie słyszałam o tych kosmetykach wiele pozytywnych rzeczy. Sama nie miałam okazji ich przetestować, ale wciąż zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. posiadam korektor z puro bio- 01 sublime :D dla mnie idealny. firma jest dfodatkowo wegańska i cf, co dla mnie jest ważne.
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę markę z widzenia, ale nigdy nie stosowałam jej produktów. Coraz bardziej nnie kusi, by je przetestować, skoro maja tyle zalet. 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty