Chcesz mieć miękkie i pięknie pachnące włosy - Aussie




"Myślałam że moje włosy już nigdy nie będą lśnić i wyglądać zdrowo jednak całkiem przypadkiem trafiłam na świetna odżywkę."


AUSSIE to marka, która pojawiła się na rynku 1979r. należy do znanej w świecie firmy Procter & Gamble. Specjalizuje się w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości kosmetyków do włosów ich inspiracją jest dzika australijska przyroda, dlatego jeśli brakuje Ci czasu, chcesz wyglądać i czuć się bardzo dobrze oraz zależy Ci na dobrej jakości w rozsądnej cenie,to wybór dla Ciebie!


Na markę Aussie trafiłam już jakiś czas temu w drogerii Rossmann to był czysty przypadek ale, bardzo udany. Moje włosy przechodzą ze mną katusze, niestety sama im współczuje są cienkie i zniszczone ciągłym suszeniem i prostowaniem. Nie mam ani czasu , ani ochoty chodzić z jakąś maską na moich włosach pół dnia tylko po to aby włosy po jej spłukaniu do pierwszego mycia wyglądały w miarę ładnie. Dlatego właśnie zakochałam się w tej odżywce  od pierwszego użycia. Bardzo duży plus odżywka dostaje za to ,że spłukujemy ją  już po 3 minutach , a efekt jest zauważalny już po pierwszym użyciu. Włosy stają się lśniące,  miękkie i to w co nie mogę uwierzyć naprawdę świetnie pachną, a zapach na włosach  utrzymuje się długo nie tak jak w przypadku innych odżywek do ich spłukania .

Wybór w odżywkach jest duży pamiętaj aby dobrać produkt do swoje typu włosów.


Produkt którego aktualnie używam do moich cienkich suchych i mega zniszczonych włosów:
Aussie, 3 Minute Miracle Shine, odżywka do matowych i zmęczonych włosów - 3 MINUTOWA INTENSYWNA ODŻYWKA do matowych i zmęczonych włosów, które  , aż się proszą o blask.
Z ekstraktem z australijskiego żeń-szenia i pudrem perłowym. 
                                                                                                                     

Komentarze


  1. Korzystałam z tej marki jakiś czas temu. Wydawała się ok. Może do niej jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki mają<3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam z tego suchy szampon. Nie jestem z niego za bardzo zadowolona. Skleja mi włosy i są sztywne bardzo. Inne suche szampony nie zmieniają nic, a ten, niby polecany, wg mnie nie jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam odżywki i świetnie działa na moje włosy. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno wypróbuję pozdrawiam ☺☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty