Depilacja depilatorem - co warto wiedzieć

Depilacja , to coś co nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy . Możemy wykonać ją na kilka sposobów , ale cel jest i tak jeden , idealne , gładkie ciało.
Wielkie BOOM w świecie depilacji , zrobiła w 1915 roku reklama w popularnym amerykańskim czasopiśmie Harper's Bazzar. Na zdjęciu pokazana została atrakcyjna , młoda dziewczyna z Uwaga! Ogolonymi pachami ! A zaraz obok zdjęcia widniał slogan ,, Letnia sukienka , i współczesny taniec  razem wymuszają usuwanie zbędnego owłosienia ''- To tylko taka ciekawostka :)
W dzisiejszych czasach depilacja jest czymś normalnym , a wręcz obowiązkowym .
Mamy mnóstwo rodzajów zabiegów , dzięki którym możemy pozbyć się zbędnego owłosienia.
Na ogół takie zabiegi są bezbolesne , ale są też takie które sprawiają nam naprawdę duży ból i dyskomfort np: depilacja laserowa .






Najpopularniejsza jest ,, ta różowa maszynka'' , zabieg ten jest przede wszystkim bezbolesny , ale niestety krótkotrwały.
Może on również spowodować wszelakie podrażnienia , co może przynieść bolesne skutki .
Skóra po tego typu depilacji , jest bardzo wrażliwa i podatna na uszkodzenia .
Dlatego dziś na celownik bierzemy depilator .
Depilator , ah ten depilator !

Sama jestem szczęśliwą posiadaczką tego urządzenia . Nie jest to przyjemny zabieg , a mogę śmiało powiedzieć ,że nawet trochę bolesny .W odróżnieniu do standardowej maszynki , o której pisałam powyżej , depilator łapie  włoski u nasady  wraz z cebulkami , co daje nam zdecydowanie dłuższy efekt gładkiego ciała  - nawet do pięciu tygodni .

Na rynku istnieje mnóstwo rodzajów depilatorów , z dodatkowymi funkcjami , np funkcją masażu , czy nawiewu , jednak mimo wszystko depilacja ta nie jest całkowicie bezbolesna.
Po jakimś czasie ,nasze ciało ,, przyzwyczaja '' się do tego bólu .

Głównymi korzyściami posiadania depilatora elektrycznego są :

- Zajmuje on bardzo mało miejsca , zazwyczaj zmieści się on w naszej kosmetyczce , dlatego możemy go mieć zawsze przy sobie .

- Depilacja trwa bardzo krótko , na ogół może nam to zająć od 10 do 30 minut

- Jest to wydatek jest jednorazowy , a efekty są długotrwałe

-  Produkt ten idealny jest dla alergików , gdyż nie zawiera substancji uczulających

- Przy depilacji depilatorem elektrycznym , ryzyko wystąpienia na ciele krostek jest znikome .

- Taka depilacja osłabia włos , dlatego później rośnie on cieńszy i słabszy

Zalety , zalety , a wady ?

Oczywiście nie ma ideałów , a szczególnie w świecie depilatorów .

Otrzymuje on minus za dyskomfort  jaki odczuwamy podczas depilacji, aczkolwiek na rynku pojawia się coraz więcej urządzeń , przy których ból jest minimalny  .
Warto też wiedzieć ,że aby depilator złapał włosek i wyrwał go wraz z cebulką , włos musi być już widoczny .

Generalnie , jeżeli chcesz mieć non stop gładkie np nogi , to niestety nie jest to idealna , forma depilacji dla Ciebie.

Podsumowując , fajna rzecz , ciekawy gadżet , czy warty polecenia ?
Myślę ,że tak . Jak widać ma więcej zalet , niż wad .
Ja uwielbiam testować nowości , dlatego też zdecydowałam się na zakup tego urządzenia .
Jedank stale go nie używam , raczej wyciągam go z szuflady , raz na jakiś czas.
Depilator możemy kupić w sieci , bądz w sklepie z elektroniką już od 99 zł .
Za lepsze urządzenie musimy zapłacić w granicach 350-450 zł .
Oczywiście , są też o wiele droższe urządzenia , które posiadają , więcej dodatkowych funkcji, np takich o których pisałam powyżej .

Wkrótce czekają na Was porównania depilatorów , a my wybierzemy ten najlepszy :)






Komentarze

  1. Kiedyś często używałam depilatora. Teraz już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mlodu uzywalam depilator. Bolalo jak nie wiem co 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. O to coś dla mnie bo mam problem z krostkami :)
    desa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam depilatora, może czas spróbować!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam depilator i to mój niezbędny gadżet 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty